czwartek, 25 lutego 2016

Mach 9, 10, 11

Od kiedy zmieniłem preferencję i biorę pod uwagę wszystkie możliwe stany, do których mogę pojechać, to co chwilę zgłaszają się do mnie zainteresowane rodziny. Nie czekam dłużej niż 1,5 dnia na match.
Przywilejem dla osoby zostającej na drugi rok jest możliwość wybrania stanu :]
Tak to wygląda na mapie :P


Match 9

Lokalizacja: Chicago, IL
HM: PwC
HD: Astellas
Dzieci: G9, B7

Pierwszy raz nie otrzymałem powiadomienia email o tym, że mam match. Pewnie dlatego, iż rodzinie dopiero otwarto konto na CC i nie zdążyli wszystkiego wypełnić. W trakcie przeglądania pierwszej strony byłem pod ogromnym wrażeniem, jak pięknie rodzice opisali własne dzieci. Niestety kolejne strony były puste i brakowało danych kontaktowych. Czekałem więc dwa dni na jakąkolwiek wiadomość i po tym czasie zmuszony byłem skorzystać z takiej opcji:
Niestety Chicago nie odpowiedziało. Trzeciego dnia zeszli z profilu.

Match 10

Lokalizacja: Boulder, CO
HM: własny biznes
HD: własny biznes
Dzieci: G7
Zwierzaki: 3 koty i żółw

Miasteczko akademickie położone nad górami i tylko 30 min do Denver. Przepiękna okolica gdzie wiele się dzieje przez cały rok. Rodzina bardzo zapracowana. Mają 3 biznesy. Host, a w szczególności syn sporo czasu spędza przed grami video :D Tylko 2 weekendy wolne w miesiącu. Praca 45h i zakaz używania telefonu w jej trakcie. Hostka sprawia wrażenie prostej kobiety... miałem bardzo mieszane odczucia. Udało mi się za to nawiązać dobry kontakt z jej synem. Wyraz "nuda" wymazałbym ze słownika.

Od 3 miesięcy są w programie. Mają polskiego bro pair, który przyleciał do nich po rematchu z Bostonu. Ponoć kilka razy miał przygodę z samochodem, a ostatnia skończyła się poważnym uszkodzeniem 4kółek. Dla rodziny nie miało to znaczenia. Auta i tak nie przewidują dla swojego au pair. Wszystko co potrzebne znajduje się na miejscu, a do Denver można dojechać komunikacją publiczną, która jest dobrze rozwinięta. Więc dlaczego rematch? Bro pair zapomina karmić zwierzaki. Pomimo, iż jest bardzo miły to hostka nie chciałaby mieszkać z kimś kto mentalnie jest jeszcze nastolatkiem. Według niej powodem takiego zachowania jest to, że nigdy ta osoba nie pracowała...

Byli w trakcie rozmowy z trzema kandydatami. Mieli napisać maila; tak, czy nie? Zeszli z profilu. Wspomnę jeszcze, że nie chcieli udostępnić kontaktu do bro pair ponieważ ich LCC im tego nie zaleciła... Poza tym host nie interesował się w ogóle poznaniem mojej osoby, a hostka traktowała mnie bardziej, jak potencjalnego pracownika... szkoda tylko lokalizacji :(

EDIT:

Dzięki grupie Polskie au pair w USA na fb udało mi się odnaleźć chłopaka, który mieszkał z tą rodziną. Okazuje się, że rodzinka z Kolorado często nie przestrzegała grafiku i pracował więcej niż powinien. Poza tym host to bardzo leniwa osoba, która w domu nie robi dosłownie nic. Tylko śpi cały czas. A powód dlaczego byli w rematchu jest zupełnie inny, niż ten który podała mi kobieta. Otóż dzieciak często dzwonił do mamy i za dużo bawił się ze swoim bro pair - tak usłyszała osoba, którą miałem zastąpić...

Match 11

Lokalizacja: Denver, CO
HM: ?
HD: ?
Dzieci: x3

Pojawili się zaraz po rodzinie z sąsiedniego miasteczka. Zdążyłem zobaczyć tylko, że maja trójkę dzieci. W tym samym czasie miałem rozmowę na Manhattanie z moją przyszłą...                        ...host mamą!

Kolejny post: PM i wycieczka do NYC :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz