piątek, 15 stycznia 2016

Match 2, 3

Match 2

Lokalizacja: Edina, MN
HM: Deloitte
HD: Amazon
Dzieci: B8, B7

5 stycznia otrzymałem telefon od jednej LCC z Minnesoty. Poinformowała mnie, że pewna rodzina jest zachwycona moim profilem. Oni wiedzą, że Minnesota nie znajduje się na mojej liście (Kalifornia, Utha, Nevada, Texas). Jest to stan z 10 000 jezior, przepięknym latem, ale też z bardzo mroźną zimą (nawet do -20). Mimo wszystko chcieliby nawiązać kontakt. Zgodziłem się ponieważ LCC bardzo zachwalała rodzinę i mówiła, że proponują bdb warunki. Wysoko ceni rodzinę, a zna się na rzeczy bo ma 17 letnie doświadczenie.

Rozpoczęliśmy od godzinnej rozmowy na skype. Rodzina zrobiła na mnie wielkie wrażenia, choć za pierwszym razem rozmawiałem tylko z hostką. Warunki, jakie mi zaproponowano okazały się rewelacyjne!
  • karta członkowska do centrum sportowego: siłownia, baseny, jacuzzi, korty itp.,
  • auto do własnej dyspozycji z opłaconym paliwem,
  • sprzątaczka 2x w tygodniu,
  • coniedzielne wypady na narty 45 min od domu z zapewnionym ekwipunkiem,
  • własny poziom w domu z przestronnym dużym pokojem i łazienką,
  • standardowo wi-fi, telefon z opłaconym abonamentem
  • ekstra 10 dni wolnego - wyjeżdżają na święta do Anglii
  • planują sporo podróżować, a ja wraz z nimi
  • plan dnia
Hostka mieszkała przez 20 lat po za granicami Stanów w różnych krajach Europy. Dlatego, jako rodzina są bardzo wyrozumiali i na prawdę bezproblemowi. Au pair traktują, jak członka rodziny. Podczas drugiej rozmowy poznałem hosta, który okazał się być Anglikiem. Dowiedziałem się, że w programie są od września i szukają kogoś na miejsce ich obecnej au pair. Dziewczyna o ile dobrze pamiętam ma 19 lat i przyleciała z Madrytu. Zdecydowała się na rematch ponieważ przerosłą ją sytuacja. Czuła się samotna oraz 4-5 miesięczna zima dawała się jej mocno we znaki. Przed przyjazdem tutaj zapewniała rodzinę, że sobie poradzi. Od rodziny otrzymałem do niej nr i zadzwoniłem. Poprosiłem o rozmowę na skype. Zgodziła się, ale później  otrzymałem takiego SMSa, który kompletnie mnie nie przekonała.


Z takim doświadczenie rodzina zdecydowała się szukać kogoś kto ukończył już pierwszy rok programu. Bardzo szczegółowo opisali czego mogę się spodziewać po przyjeździe do nich. Chcieli się upewnić, czy...
  1. okażę się bardziej towarzyskim od poprzedniej au pair?
  2. nie zaskoczy mnie panujący tutaj klimat?
  3. umiem się zorganizować i dobrze wykorzystać przerwę?
  4. dam sobie radę?
  5. a przede wszystkim, czy spełnię ich oczekiwania?

Plan dnia:

06.30-08.30 Pobudka, śniadanie, odprowadzenie na przystanek.

08.30-14:30 Przerwa!

14:30-15:30 Przygotowanie obiadu dla dzieci

15:30-19:30 Odebranie dzieci z autobusu, zorganizowanie wolnego czasu, zawiezienie na dodatkowe zajęcia. Razy w tygodniu kończyłbym pracę przed 22:00

Total: 38/42*h
*jeżeli pójdą na randkę

Host bardzo często podróżuje służbowo, a hostka przez większość czasu pracuje w domowym biurze. Dzieci chodzą chodzą do prywatnej francuskiej szkoły i mają 3 miesiące wakacji podczas, których każdy tydzień wygląda inaczej. Są bardzo aktywne sportowo i intelektualnie. Chodzą na mecze piłki nożnej, koszykówki itd. Również chętnie odwiedzają muzea i inne intelektualne rozrywki dla dzieci. Niektóre tygodnie mogą polegać tylko na tym, że zawożę i odwożę rodzeństwo na całodzienne campy - sporo wolnego dla mnie :P 

Rodzinka wręcz idealna dla mnie: aktywni, otwarci, szczerzy i od razu bardzo ich polubiłem. Niestety po tygodniu zeszli mi z profilu. Okazało się, że choć bardzo by mnie chcieli to nie mogą czekać do połowy kwietnia :( Miałem się nawet z nimi zobaczyć w Dallas. Przylatują tutaj na długi weekend odwiedzić znajomych. 18 stycznia poniedziałek jest dniem wolnym od pracy - Dzień Martina Luthera Kinga. Na koniec dodam, że życzyłbym sobie i Wam znaleźć taką wspaniałą rodzinkę :)



Match 3

Lokalizacja: San Francisco, CA
HM: Wells Fargo (bank)
HD: Sage (marketing)
Dzieci: B12, G10, B6&B6,


Weszli mi na profil kilka godzin po rodzinie z Minnesoty. Zdecydowałem się odrzucić match ponieważ szukam rodziny z maksymalnie 2 dzieci. Dodatkowo nie odpowiadał mi schedule.

Po tym wydarzeniu postanowiłem dodać dwa nowe stany, które by mnie interesowały: Oregon i Montanę. Poprosiłem o zmianę preferencji, czyli rodziny z maksymalnie dwójką dzieci. 

2 komentarze:

  1. Chociaz jestem zdania, ze lokalizacja ponad rodzine (w przypadku moich oczekiwan co do programu) to rodzina z Minnesoty moglabym sie zainteresowac. Powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Wybrzydzam, więc znalezienie PM będzie trochę trwało. Ale tak jest kiedy rodzinę wybieram ponad stan :)

      Usuń