niedziela, 14 czerwca 2015

Texas Rangers vs Minnesota Twins

W piątkowy wieczór zebraliśmy ekipę i udaliśmy się do Arlington na tamtejszy stadion, aby obejrzeć mecz Rangers'ów. Miejsce niesamowite ponieważ mamy tam do dyspozycji: park wodny, park rozrywki, drużynę footballu amerykańskiego oraz drużynę baseballową.  


Troszkę zawiodłem się na biletach ponieważ najtańszy miał kosztować 13$, a wyszło 20,50$. Nieco odkuliśmy się nie płacąc za parking. Przy wjeździe opłata wynosiła 15$. Miałem przy sobie zniżkę 2$, którą pokazałem chłopakowi. On zamiast zażądać 13$ odesłał mnie do biura bo nie wiedział co ma zrobić. Tylko, że do meczu było 5 min, ja nie wiedziałem gdzie jest biuro, był tłum ludzi itd. I takim sposobem parking był darmowy :)


Mój bilet w aplikacji na androida nie mógł wyświetlić kodu kreskowego niezbędnego do zeskanowania. Na szczęście podziałały słowa: "Czy mogłaby Pani pokazać mi, jak mogę uruchomić bilet? Dzisiaj pierwszy raz w życiu będę oglądał mecz baseballowy :) Jak już zapytała skąd jestem wiedziałem, że będzie dobrze. Pokazałem tylko potwierdzenie kupna biletu i miejsce, które miałem wyznaczone. W przeciwieństwie do koleżanki, która również miała ten sam problem, ja nie zostałem odesłany do biura obsługi :D haha



2h 39 min  -  41 765 widzów
Na sam koniec 15 min fajerwerków 


Tymczasem w drodze do domu...
Uzbrojony napastnik zaatakował komendę policji w Dallas w amerykańskim stanie Teksas. Po pościgu został otoczony przez funkcjonariuszy, a kilka godzin później postrzelony przez snajpera. Napastnik nie żyjeŹródło


2 komentarze:

  1. o matko ile tam ludzi!!! Ja na swojej liście do zrobienia też mam sportowe wydarzenie, ale mecz koszykówki, bo baseballa nie rozumiem i na pewno nie zrozumiem :D
    super vlog :) pokazuj jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baseball to nie moja bajka, ale raz w życiu trzeba zobaczyć :D Bardziej niepokoją mnie ceny na football amerykański (od 75$), a na NBA musiałbym mieć mega szczęście aby je dostać.

      Usuń