piątek, 5 czerwca 2015

Czas na wakacje!

Jutro C ma zakończenie roku szkolnego, a wczoraj odbył się Field Day - dzień sportowy na wesoło. Dlatego też chciałem życzyć każdemu z Was udanych wakacji i jak najszybszego PM!




Szkoła
Wszystkie dzieci zaczynają i kończą lekcje o tej samej porze, czyli najpóźniej o 7:45 muszą być w szkole. Samochody podjeżdżają pod główne wejście, a nauczycielki z wybranymi uczniami, którzy mają założone kamizelki odblaskowe otwierają/zamykają drzwi od samochodu. Dzięki czemu krócej czeka się w kolejce aby zostawić dziecko w szkole. Gdy na zegarku wybije 14:45 w wyznaczonym miejscu przed budynkiem rodzice czekają na odbiór swojej pociechy. Zazwyczaj są to drzwi ewakuacyjne, albo zadaszone miejsce przed głównym wejściem. Każda klasa czeka w innym miejscu i dzięki temu nie blokują się ciągi komunikacyjne. Jeśli dziecko uczęszcza na zajęcia dodatkowe, to rodzice lub opiekunowie muszą podpisać się na specjalnej liście. Mnie jakimś cudem system nie mógł zarejestrować i w pierwszych dwóch dniach nie mogłem odebrać dziecka póki nie przyjechał rodzic - wina systemu.

6 komentarzy:

  1. W końcu mogę nadrobić zaległości u Ciebie! To zawożenie dzieci do szkoły nieźle, jak na Amerykę przystało zautomatyzowane :D. Podjeżdżasz, wypuszczasz dziecko i jedziesz hahaha fajnie. Wakacje, sporo pracy przed nami, powodzenia sobie i Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy obejrzałam Szybkich i Wściekłych 7 to to odbieranie dziecka z samochodu już tylko z Paulem Walkerem będzie mi się kojarzyć. Przynajmniej do momentu aż 'swoje' dziecko będę musiała tak wyrzucać... Także na razie mnie to fascynuje, ale po roku pewnie zbrzydnie takie czekanie w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz muszę nadrobić serię Szybkich i Wściekłych :D Ja mam ten plus, że do szkoły mogę: samochodem, rowerem albo spacerem :P I jeśli się nie mylę to również będziesz miała takie alternatywy?

      Usuń
  3. Ale dzieciaki miały frajdę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej spodobał mi się szkolny camping ze wszystkich atrakcji jakie do tej pory widziałem :)

      Usuń