środa, 4 listopada 2015

25 urodziny

Na wstępie powiem, że post miał ukazać się szybciej, ale kot przegryzł mi kabel do laptopa i na nowy czekałem około 5 dni - koszt 20$. Kolejnym wyzwaniem okazał się montaż filmu. Otóż Movie Maker nie ma opcji wyświetlania w tym samym czasie kilku różnych filmików. Dlatego postanowiłem zainwestować w nowy program do obróbki video. Kilka dni poświęciłem na poszukiwanie i testowanie różnych programów. Wybór padł na Movavi Video Suite 2014, który kupiłem w promocyjnej cenie 40$. Normalnie ściągnąłbym z torrentów, ale tutaj wolałem nie ryzykować ;)

W nawiązaniu do posta wcześniej. Wspominałem, że podczas zakupów na Labor Day otrzymałem kartę podarunkową. Jak to się stało?

Otóż w sobotę 5 września będąc na zakupach otrzymałem telefon od Grześka z zaproszeniem na grilla. Wstępnie potwierdziłem, że będę na 18. Mieliśmy być tylko ja, Ada i Grzesiek. Niestety szał zakupów zrobił swoje i przyjazd przekładałem dwa razy. 3h po pierwotnym czasie w końcu pojawiłem się na miejscu. I nigdy nie zapomnę tego wieczoru :D


I jak tu nie być zaskoczonym skoro w San Antonio opijaliśmy moje urodziny? Cieszę się, że poznałem tak świetne osoby :]

Obowiązkowo muszę wspomnieć o mojej host rodzinie, która w dniu moich urodzin zabrała mnie do polskiej restauracji - pyszota :D Każdemu polecam odwiedzić to miejsce! W prezencie miałem otrzymać wybrany przez siebie program do montowania filmów, ale ostatecznie zdecydowałem się zakupić najnowszy produkt szwedzkiego producenta myszek komputerowych, myszkę Mionix - Castor. Oczywiście z podkładką Sargas-320. Świetny sprzęt dla graczy, jak i dla wymagających vlogerów :P



4 komentarze: