wtorek, 18 sierpnia 2015

American Dream

Dzisiaj z Marianną pokażemy Wam jak wygląda bogata dzielnica w Dallas :) I nim to jednak nastąpi wspomnę tylko, że aby tutaj wjechać musiałem zatrzymać się na bramie głównej. Strażnik zapytał do kogo udaje się z wizytą i jak mam na imię. Następnie poprosił o ID i zadzwonił na do Mariany. Przy okazji wypytał mnie skąd jestem. Nie dziwię się, bo praca lekka, a przy tym bardzo nudna :P 


Mam nadzieję, że nie przedobrzyłem z obróbką zdjęć? Uwagi mile widziane :)

PS. Czy zna ktoś jakiś program do montowania filmików bardziej zaawansowany od Movie Maker?

7 komentarzy:

  1. Chciałam to samo napisać! Przepiękne domki - takie typowe z amerykańskich filmów :D Jak lotto to poczekaj na jakąś mega kumulację, bo chyba pare milionów to nie starczyłoby na taki dom ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłem stronę internetową firmy nieruchomościowej, która ogłaszała się w tej dzielnicy. Zresztą zobacz sama: www.ebby.com/property/37795594/10332-Woodford-Dr-Dallas-TX-75229

      Nawet nie wiem jak to skomentować :D ale galeria i cena wygrywają, jak dla mnie!

      Usuń
    2. Co tam 4 mln $... może kiedyś odłożymy z aupairowego kieszonkowego tyle :D

      Usuń
  2. Pięknie tam! żyć nie umierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl sobie, że rodzina do której polecisz będzie mieszkała w takim domku :P
      Trzymam kciuki za Twój PM!

      Usuń