piątek, 1 lipca 2016

Google

Pewnego razu odwiedziłem siedzibę Google w Mountain View. Gigant informatyczny posiada spory kompleks budynków, które rozlokowane są na bardzo dużym obszarze. W filmie pokaże Wam tylko niewielki skrawek.

Każdy turysta pstryka sobie zdjęcia na tle kolorowego napisu "Google" oraz z Androidem. Jeśli chcecie zobaczyć coś więcej, koniecznie musicie znać kogoś kto tam pracuje. Taka osoba może zabrać swoich gości (na własną odpowiedzialność) do Google Visitor Center, a nawet pokazać miejsce pracy od środka :P

Miałem to szczęście, że znajomy, znajomej pracuje w Google. Tak więc udało mi się zajrzeć do wnętrza jednego z budynków. Jak zapewne wiecie, Google jest jednym z najlepszych pracodawców na świecie. Każdy informatyk chce tam pracować. Pracownikom przysługuje darmowe jedzenie z licznymi udogodnieniami, o których przeczytacie tutaj. Minusy również się znajdą haha :D


2 komentarze:

  1. O Google dużo się słyszało, ale super było zobaczyć to na własne oczy! Bardzo podobał mi się filmik, bardzo swobodny i ciekawy :) Rowery rządzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi się czyta takie komentarze.

      Fajnie, że obejrzałaś cały filmik. Wiem, że jest długi i powinienem robić krótsze. Ale nie zawsze mogę się zdecydować co wyciąć :P

      Usuń