poniedziałek, 4 kwietnia 2016

18. PERFECT MATCH!

Perfect Match















Lokalizacja: Menlo Park, CA
HM: konsultantka w organizacji non-profit
HD: prawnik biotechnologiczny/farmaceutyczny
Dzieci: B5, G3

Udało się :] Znalazłem perfekcyjną rodzinę w Krzemowej Dolinie! Za kilka dni zamieszkam w Menlo Park gdzie swoją główną siedzibę ma Facebook.

Na początku odbyłem godziną rozmowę na Skype z hostką. Zadałem kilka mądrych pytania i udzieliłem kilka ciekawych odpowiedzi. Dlatego zaproponowano mi drugą rozmowę. Tym razem miałem możliwość poznania całej rodziny. Pierwsze dziesięć minut należało do dzieci, które przygotowały dla mnie zestaw trzech pytania, pokazały zabawki i wykazały się sporym zainteresowaniem. Nie powinienem mieć kłopotu z nawiązaniem pozytywnych relacji z nimi oraz zobaczyłem, że dzieci są bardzo dobrze wychowane :)

Rozmowa z rodzicami była merytoryczna, ale zarazem wesoła. Widać, że szukaj odpowiedniego kandydata, z którym chcą stworzyć dobre relacje. Również realistycznie podchodzą do życia i nie będą wymagali nie wiadomo czego od swojego au pair. Tutaj mógłby wiele napisać na ten temat, ale streszczę się do jednego zdania. Większość moich wyobrażeń o perfekcyjnej rodzinie odnajduję u nich.

Jeszcze przed podjęciem decyzji poprosiłem o kontakt do ich obecnej au pair, z którą rozmawiałem 35 minut. Osoba ta bardzo zachwalała rodzinę. Powiedziała, że nie będę żałował przyjazdu tutaj. Ona bardzo dobrze się czuje mieszkając z nimi. Skoro tak mówi, to tak musi być. Bezcenne źródło informacji :)

Rodzina z Kalifornii po rozmowie z moimi aktualnymi hostami zapytała mnie, czy nie chciałbym zostać ich au pair. Sposób, w jaki to zrobili przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Otrzymałem maila z nagranymi filmikami z dziećmi w roli głównej, które pytają, czy nie zostanę ich au pair? Aż mi się miło zrobiło na sercu :) I jak miałem wtedy wątpliwości, czy może nie wrócić czasem do Polski, tak jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki bardzo ucieszyłem się, że mogłem pozytywnie odpowiedzieć na ich prośbę :] Chciałbym się pochwalić tym filmikami, ale szanuję prywatność i bez zgody rodziny niestety nie mogę tego uczynić.

Po obopólnym zaakceptowaniu w niedługim czasie otrzymałem email z kilkoma pytaniami o ulubiony posiłek/deser/słodycze oraz co lubię jeść na śniadanie/lunch, a czego staram się unikać? Oprócz tego kilka innych wiadomości, które utwierdzają mnie w przekonaniu, że bardzo im zależy, abym poczuł się członkiem ich rodziny, miło :)

Co mnie czeka po przylocie? Prezenty dla dzieci, które HM chce kupić za mnie. Oszczędność czasu, pieniędzy oraz miejsce w walizce :] Pokój z własną łazienką, samochód elektryczny dzięki, któremu nie będę musiał płacić za paliwo, luźne curfew, nowy rower, który specjalnie dla mnie planują kupić do domu i jeśli będę tylko chciał, to również weekendowe rodzinne wypady za miasto, a zimą narty. Mój plan dnia co tydzień będzie ulegał zmianie. Niedziele pracujące, ale zwykle 3-4 godziny przeznaczone na zabawę :P

Jest cudnie!

8 komentarzy:

  1. Naprawdę super match. Nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz opisywać jak się żyje w Dolinie Krzemowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciał dzielić się postami z Kalifornii, ale wszystko zależy od czasu. Już teraz mam spore zaległości i wiem, że niektóre posty będę kończył po powrocie do Polski. Czyli po Wielkanocy 2017 :)

      Usuń
  2. Będziesz mieszkał bardzo blisko miejsca, w ktorym ja mieszkalam wczesniej. Zazdroszczę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje. Z lokalizacją już lepiej trafić nie mogłem. To będzie wspaniały rok :]

      Usuń
  3. Powodzenia! czekamy na Twoje nowe posty opisujące Twój #aupairlife w Kaliforni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że trafisz do Kalifornii!!! Nie ukrywam bardzo mnie to cieszy, bo jestem ciekawa Twojej opinii na temat porównania Teksasu i Kalifornii, bo właśnie te stany chcę podać przy przedłużeniu (o ile przedłużę) i nie wiem który wpisać jako pierwszy :D

    Powodzenia w nowym miejscu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za niedługo wstawię nowy posta, w którym będę o tym wspominał.
      PS. Dziękuję za wsparcie :)

      Usuń