środa, 2 marca 2016

Luźna notka o blogu

Zapewne domyślacie się dlaczego wrzuciłem tak wiele pustych notek na bloga? Otóż nie zdążę nadrobić tych wszystkich wspaniałych rzeczy, jakie mnie spotkały. Począwszy od listopada, aż do dnia dzisiejszego. Blogowanie o okresie Bożonarodzeniowym kiedy już prawie mamy Wielkanoc, mija się z celem. Dlatego postanowiłem zostawić wolne miejsce i skupić się na opisywaniu rzeczy najnowszych. Oczywiście jeśli czas pozwoli postaram się uzupełnić powstałe braki.

Jeśli chodzi o samego bloga to z czasem zrobiłem się bardziej wymagający. Wybór zdjęć, odpowiednie ustawienie ich w kolażu, modyfikacja zajmują mi sporo czasu. Podobnie jest z tworzeniem filmiku. Zazwyczaj 1 min to dla mnie od 1 do nawet 3 godzin pracy. Kto sam tworzy filmy, ten zrozumie ;) Ja po prostu chcę, aby wszystkie elementy składowe tego bloga tworzyły jedną spójną całość.

Swoją drogą mam nowy telefon Sony Z3 Compact, który posiada elektroniczną stabilizację obrazu (EIS). Oprócz tego zainwestowałem w program do tworzenia video jakim jest Movavi Video Suite 14 oraz opłacam miesięczną subskrypcję na pizap.com. Dzięki temu poprawi się jakość filmików, zdjęcia będą miały większą rozdzielczość, a blog będzie się cały czas rozwijał :D

Informacja o pominiętych postach ukaże się na stronie głównej mojego bloga.

Pozdrawiam wszystkich czytelników :]

EDIT 1: Ostatecznie wykupiłem dożywotnią subskrypcję piZap.
EDIT 2: Dożywotnia subskrypcja nie jest już dostępna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz