piątek, 12 lutego 2016

Match 5, 6, 7, 8

Match 5

Chestnut Hill w stanie Massachusetts. Stąd już tylko niecałe 10 km do Bostonu. Niestety, jak szybko rodzinka pojawiła się na profilu, tak szybko z niego zeszła. Nawet nie zdążyłem zajrzeć w ich aplikację. Co do samej lokalizacji wiem tylko tyle ile pokazało mi Googel Maps. Dzielnica jest częścią miasta Newton i zajmuje powierzchnię o wymiarach 1,5 km x 2 km. A zdjęcia satelitarne rozpalają wyobraźnię :D


Cóż to byłby za match?


W niedługim czasie po rodzinie z okolic Bostonu, zadzwoniła do mnie 
polska LCC z Ohio. Zapytała jak idą poszukiwania mojej wymarzonej rodziny i jakie mam oczekiwania względem niej? Rozmowa trwała przeszło godzinę czasu. Otwarcie wymieniliśmy się swoimi spostrzeżeniami. Największe wrażenie na niej zrobiłem stwierdzeniem: "lokalizacja nie jest ważna, jak tylko znalezienie rodziny, w której czułbym się prawdziwym członkiem rodziny". Na koniec zaoferowała pomoc. Za co bardzo dziękuję!



PS. Ponieważ od grudnia nie mogę znaleźć PM, dlatego z powrotem zaznaczyłem, że jestem zainteresowany wszystkimi możliwymi stanami :P

Match 6

Lokalizacja: 40 min do Filadelfii
HM: ?
HD: ?
Dzieci: G8, G2&G2

Zgłosiła się do mnie kolejna rodzina. Niestety byłem zmuszony odmówić ze względu na wiek dzieci. Nie widzę siebie zmieniającego drugi rok z rzędu pieluchy małym dzieciom. W tym konkretnym przypadku ponownie bliźniakom. Czyli wszystko x2. Jeszcze nabawiłbym się urazu psychicznego do własnych dzieci. Poza tym małe dzieci potrzebują bardzo dużo uwagi. Trzeba mieć je cały czas na oku, przy tym wykazać się dużym opanowaniem i cierpliwością. Jeśli nie jesteś taką osobą to nie polecam zajmować się dziećmi poniżej 4-5 lat.


Match 7
Lokalizacja: Dover, MA
HM: marketing for a pharmaceutical company
HD: lawyer
Dzieci: B9, B4&G4

Ponownie zawitała do mnie rodzina z okolic Bostonu. Rodzice sporo pracują. HM w każdym miesiącu spędza 3-5 dni w delegacji. Najstarszy syn spędzałby z nami tylko połowę czasu. Jest dzieckiem z pierwszego małżeństwa jednego z hostów. 
Jako au pair obowiązuje mnie curfew, czyli godzina policyjna nd-czw od 11pm. W weekendy auto musi być zwrócone do północy. Co mi się podobało? Bardzo zielona i spokojna okolica. Rodzina lubi często podróżować. Odrzuciłem match ponieważ nie czułem tego czegoś.


Match 8

Lokalizacja: Arlington, VA
HM: Hospital
HD: Foley Hoag LLP 
Dzieci: B11, G9, G6


Żydowska rodzina, która bardzo dokładnie opisała swoje oczekiwania oraz schedule. Odniosłem wrażenie, że są bardzo sztywni. A po przeczytaniu takiego zdania wiedziałem, że nic z tego nie będzie:

"Use of the car for local trips (such as for classes or going to the gym) might be considered on a case by case basis related to availability of the car and the au pair's driving record, but our au pair should not expect to have access to a car for personal use."

Prawda jest taka, że bez auta ciężko jest cieszyć się z możliwości, jakie daje program au pair. (Wyjątkiem jest np. NYC.) Dlatego jeśli szukacie rodziny to nie polecam takiej, która nie udostępni Wam samochodu. 

PS. Pierwszy rok programu kończy mi się 13 kwietnia. Do tego czasu muszę znaleźć rodzinę. Trzymajcie kciuki! :]

8 komentarzy:

  1. Znajdziesz! Mocno w to wierze i to jeszcze w fajnej lokalizacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia! Nie minęło kilka godzin, a mam już kolejny match :D Rodzina dopiero co dołączyła do programu i musi jeszcze uzupełnić swój profil. Ale po pierwszej stornie widać, że się przyłożyli i jestem zainteresowany rozmową - Chicago :P

      Usuń
  2. Ja będę w Arlington, VA i też nie będę miała samochodu, ale jest tam świetna komunikacja! Bardzo blisko Waszyngton :) W każdym razie powodzenia w poszukiwaniach! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tobie życzę rewelacyjnego roku podczas pobytu w Stanach! :P

      Usuń
  3. Nieciekawe te rodziny, życzę powodzenia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Aktualnie mam ciekawą propozycję z Colorado :) Jesteśmy już po pierwszej rozmowie. Dobrze się zapowiada :]

      Usuń