niedziela, 20 grudnia 2015

Match 1

Match 1

Lokalizacja: Danville, California
HM: teacher
HD: engineer
Dzieci: G2, B2


Dwie minuty po znalezieniu rodziny na moim profilu już czytałem email od nich. Rodzina bardzo aktywna, mają własny domek nad jeziorem. Często podróżują i niedawno zaczęli zwiedzać świat. Chcieliby zabierać au pair razem z sobą. Dlaczego odmówiłem? Ponieważ mają bliźniaki w wieku, który mi nie odpowiada. Po roku czasu opieki nad niemowlakami nie wyobrażam siebie opiekującego się tak małymi dziećmi. Druga sprawa, że rodzina podróżuje często za granicę. Ja nie mógłby uczestniczyć w tych wyjazdach z powodu braku wizy na drugim roku.

Rodzin na profilu spodziewałem się w nowym roku. Miłe zaskoczenie, tym bardziej, że  napisali "I have to say, I was really excited to read your application. :)" Co oznacz, że mając bdb aplikację, rewelacyjne referencje od host rodziny i amerykańskie doświadczenie mogę przebierać w ofertach. Fajne uczucie kiedy wiesz, że ktoś chce spędzić z Tobą rok :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz