czwartek, 28 maja 2015

Po prostu długi weekend

Z racji odwołanej wycieczki do San Antonio i przy niesprzyjającej pogodzie postanowiłem wybrać się do Perot Museum of Nature and Science w Dallas. Oto krótka relacja z tego wydarzenia.





Klubowo
Tuż po powrocie z muzeum zacząłem ogarniać się do imprezy urodzinowej Grześka. Z całą ekipą wybraliśmy się do Uptown Dallas gdzie najpierw odwiedziliśmy pub, a następnie klub. Jak bawią się Amerykanie? Zobaczcie sami! PS. Od teraz każdy mój film będzie w HD :D





Dallas Zoo
Poniedziałek z racji Memorial Day większość ludzi miało wolne. Całą rodzinką postanowiliśmy odwiedzić zoo. Pogoda ponownie nie dopisała toteż większość ciekawszych zwierząt pochowała się przed nami. Hości mówią, że od 10 lat rezerwuary z wodą nie były pełne, jak są teraz. Na szczęście prognoza zapowiada poprawę pogody.


To jeszcze nie jest lato :D




7 komentarzy:

  1. Dużo zwiedzasz , fajny pomysł na filmiki przy okazji pamiątka na całe życie :P Urodziny zapewne udane :D Twoja mała jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Moja mała jest pełna energii, ale lubi postawić na swoim. Toteż czasami mam z nią przeboje. Ale o tym napiszę jak zbiorę więcej materiału :D Polubiłem robić filmiki. Zawsze staram się wycisnąć z nich co najlepsze, najciekawsze :] Urodzinki spoko. Być może będą kolejne...

      Usuń
    2. noo to super , czekamy na następne filmiki! :)

      Usuń
  2. O rany, jak w Dallas jest super (mega urodziny)!!! Kurde... zaczynam trochę żałować, że odrzuciłam rodzine stamtąd :( Jedyne co mnie pociesza, to że jak coś wrzucasz to ciągle pada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padało często przez ostatnie dwa tygodnie. Teraz pogoda wróciła do normy i codziennie w południe mamy ponad 30 stopni, a wieczorami piękne burze z piorunami :D Już mam plany na każdy kolejny weekend, ale problem jest z kasą. $poro wydałem na zakupy i jeszcze muszę odkładać na wakacje :P

      Usuń
  3. widać, że jesteś szczęśliwy :) trzymam kciuki, żeby cały rok taki był :) pozdrawiam!
    p.s. Jaram się filmikiem z muzeum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cały rok musi być dobry, nie ma innego wyjścia :) W końcu muzeum ma zachęcać do odwiedzin :D

      Usuń