piątek, 1 maja 2015

Biblioteka

Zadbana i bardzo nowoczesna, jak przystało na XXI wiek. Proces wypożyczanie czegokolwiek, łącznie ze zwrotem odbywa się bez nawiązywania interakcji z pracownikiem biblioteki. Budynek sam w sobie składa się, aż z trzech poziomów: poziom -1, parter dla dzieci, piętro dla dorosłych.  Oferuje darmowe wi-fi, dostęp do komputerów, stanowiska gdzie możemy podpiąć się z własnym laptopem, wygodne fotele, kilka sal do naszej dyspozycji, a nawet działy w języku chińskimi. Wyrabiając kartę biblioteczną otrzymamy również jej dwie pomniejszone wersje. Pierwszą można przypiąć do breloczka z kluczami, a druga posłużyć nam jako spinka do kartek. Dla najmłodszych czytelników czekają interaktywne stanowiska i spora, jak na bibliotekę liczba filmów/bajek do wypożyczenia. Zresztą zobaczcie sami :D




Trafiłem również na lokalne wybory :)

Oprócz tego często odbywają się specjalne eventy, o których dowiemy się czytając tutejszą gazetkę. Harmonogram nawet na 4 miesiące do przodu. Toteż postanowiłem skorzystać z okazji i udałem się na spotkanie "Smal talk". Jest to grupa osób chcących podszkolić swój język. W moim przypadku spotkałem również au pair z Turcji, z którą nawiązałem znajomość. Zajęcia prowadziły dwie wolontariuszki, z którymi rozmawialiśmy o tradycjach ślubnych z krajów skąd pochodzimy (Wenezuela, Salwador, Tajwan, Turcja, Meksyk). Za tydzień mamy mieć małą imprezkę przy: kawie, coli, herbacie, ciastkach i innych słodyczach :P


Gazetka, z której dowiedziałem się o spotkaniu
The end

2 komentarze:

  1. Naprawdę lubię twoje posty, szczególnie, że zawsze wrzucasz zdjęcia i porady nt. samego życia w USA.
    Zdjęcia z podróży po USA różnych osób są w porządku, ale nie zawsze oddają realia mieszkania i pracy jako au pair. Twój blog w sumie stanowi poradnik krok po kroku, co warto ogarnąć po samym przylocie: biblioteka, siłownia, knajpy, inne au pair (niekoniecznie w tej kolejności). Póki co brakuje jeszcze informacji o kursach, ale podejrzewam, ze to pojawi się jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zacząłem przygotowywać nowy post i na pewno wspomnę w nim o letnim kursie ;)

      Usuń