czwartek, 14 maja 2015

Austin

Ostre hamowanie
Wyobraźcie sobie: jadę autostradą 80 km/h i około 15 km przed centrum Austin nagle zaczynają hamować samochody. Stworzy się chwilowy zator na drodze. Dałem po heblach, ale mimo wszystko stuknąłem w auto, które zatrzymało się przede mną. Całe szczęście uderzyłem przy małej prędkości i jedyną stratą jest zgięta tablica rejestracyjna.

Kierowca drugiego samochodu obejrzał tył swojego auto i po moim pytaniu czy ma jakieś uszkodzenia stwierdził, że śrubka od tablicy rejestracyjnej się zadrapała. Na szczęście nie potrzebował mojego ubezpieczenia. Porobiliśmy zdjęcia i odjechaliśmy czym prędzej aby nie blokować autostrady :P

Hosta poinformowałem o całym zdarzeniu mailem, przesyłając również zdjęcia. Ucieszył się, że nic nam się nie stało. Stwierdził, że na pewno wyciągnąłem wnioski i dalej już wszystko będzie w porządku :)

Mogło być gorzej, ale nie jest źle :)


447 mil - 720 km

       Koszty
       paliwo - 12$
       parkingi - 5$
       duck tours - 28$
       hostel - 16$
       posiłek - 12$
       inne - 17$
       razem - 90$

4 komentarze:

  1. Adam ostrożnie tam! Zwłaszcza jak wozisz 4 damy ze sobą :) najwazniejsze że się nic nie stało! pozdrawiam W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! :D Najlepszy jest ten klimat po zmroku, muzyka na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam muzykę na żywo :D Szkoda tylko, że o 2 w nocy muszą kończyć imprezę (prawo stanowe).

      Usuń