czwartek, 23 kwietnia 2015

LA Fitness

Dzisiaj zmontowałem swój pierwszy filmik będąc tutaj w Stanach. Pokaże Wam siłownie, do której prawdopodobnie się zapiszę. Choć początkowo planowałem dodać tylko zdjęcia. Myślę, że film będzie ciekawszy i pokaże więcej. Tak więc zapraszam i czekam na Wasze komentarze ;-]  



Jak wiadomo dobry trening to nie wszystko. Pozostaje jeszcze odpowiednia dieta. I tutaj polecam vlog Madzi Kozaczkiewicz. Muszę ją pochwalić za kawał dobrej roboty :)


PS. Dziś najadłem się odrobinki strachu. Otóż zaraz po wstaniu otworzyłem okno, ale zapomniałem sprawdzić, czy dobrze zamknąłem drzwi. Szykuję C do szkoły, a moment nieuwagi wykorzystały dwa domowe koty. Wystarczyło, że popchnęły lekko drzwi, które bez trudu się otworzyły. I czym prędzej czmychnęły na dwór. Na szczęście nie uciekły zbyt daleko i zdążyliśmy je złapać. Całe szczęście :] 

Sprawcy całego zamieszania

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie będę prowadzić samochodu w swojej przyszłej rodzinie, drogi takie piękne :<. Madzię znam i podziwiam za tak ogromną energię! Siłownia-łał, nigdy nie chodziłam i wolę bieganie ale może czas zacząć haha. Właśnie, wpadnij do mnie: www.kierunekprzedsiebie.blogspot.com
    PS fajny masz głos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miła jesteś :] Dodałem Twojego bloga do mojej listy. Oczywiście przejrzałem całego i myślę, że jeśli wybiorę się tam na wakacje to na pewno będę chciał Ciebie zobaczyć :P

      Usuń
  2. Prawie jak u złotej rybki =) Było życzenia (abyś nagrywał), bam i filmik jest ;-) Siłownia MEGA <3 Madzia zje*ista, to między innymi dzięki niej postanowiłam wyjechać jako au pair =D Filmik wyszedł Ci świetnie, toteż czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałem się, że wyjdzie tak dobrze. W przygotowaniu mam kilka następnych, ale już mnie "spektakularnych" :D

      Usuń