czwartek, 26 marca 2015

Nowości

Dziś dosłownie kilka informacji.

Otrzymałem maila z kontaktem do dziewczyn, z którymi udam się na szkolenie. Łącznie leci nas 5 osób. Ja i Asia startujemy z Berlina, pozostałe dziewczyny dosiądą się do nas lecąc z Warszawy :P Ciekawi mnie, czy będę jedynym facetem na szkoleniu?


JFK lądujemy. Gwiazdka szkolenie. EWR wylot :)

Zacząłem zaglądać na Forum Polonii w Dallas. Udało mi się zlokalizować kościół gdzie w nd jest odprawiana msza w j. polskim. Kościół położony blisko centrum Dallas. Po Mszy istnieje możliwość nawiązania nowych kontaktów w pobliskiej kawiarence :P

Również całkiem przypadkiem dowiedziałem się o polskiej restauracji położonej blisko mojego miejsca zamieszkania For You, Taste of Poland. Na pewno tam zajrzę na pierogi i schabowego :) <jupi>

10 komentarzy:

  1. Będziesz mógł nadal wcinać polskie, zdrowsze niż amerykańskie jedzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz szczęście ze lecisz z aż 5 dziewczynami ;) Ja jutro będę zkazana sama na siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkolenie trwa tylko kilka dni. Dasz radę ;) Fajnie jeśli podczas cluster meetingu poznasz kogoś z Polski. Życzę Tobie tego :]

      Usuń
  3. Fajny Blog =D Życzę Ci powodzenia na obcej Ziemi ;p (ja jestem przed interview)
    Liczę, że nie zapomnisz o dodawaniu notek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na pewno nie zapomnę. Już mam nawet kilka notek przygotowanych, ale musi przyjść na nie odpowiednia pora :D

      Czy planujesz prowadzić bloga/vloga o swojej przygodzie z au pair? Jeśli tak to proszę podeślij mi linka :P

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że bardzo kusi mnie chęć prowadzenia bloga i zapewne poddam się tej pokusie :p. Vlogowanie to również fajna opcja ale zastanowię się nad tym jak już będę w Stanach =D Fajnie byłoby oglądać Twoje "relacje" ;) Powinieneś się nad tym zastanowić tym bardziej, że "kamera Cię kocha" ;)

      Usuń
    3. Miło mi to słyszeć ;) Zobaczymy co da się zrobić, ale nic nie mogę obiecać :P

      Usuń
  4. O jak fajnie znaleźć male au apir! :D Miałam jeden match z Dallas, ze względu na lokalizację byłam bardzo zadowolona! Też lecę z CC 1 czerwca, nie mogę się doczekać! Dawaj znać co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że zobaczymy się w Dallas? Postaram się pisać jak najczęściej o ile czas pozwoli :] Pozdrawiam

      Usuń