środa, 18 lutego 2015

Wniosek wizowy - mały problem

Otrzymałem papiery wraz z "ds 2019", zrobiłem zdjęcia i rozpocząłem wypełniać wniosek. Miałem problem tylko z dwiema rzeczami. Najpierw moje nieogarnięcie przy pytaniu odnośnie wcześniejszej wizy.


Kolejne pytania dotyczyły bezpieczeństwa.

Jak widzicie bardzo trudne pytania :D

Następnie podczas rejestracji online na spotkanie z konsulem okazało się, że numer mojego paszportu przypisany jest do maila Camp America. Więc dzwonie do ambasady i dowiaduję się, że muszę poczekać 1-2 dni na przepisanie maila.

Przy okazji robię niespodziankę mojej host family i jutro wysyłam do nich pocztówkę. Swoją drogą na Poczcie Polskiej ciężko jest znaleźć ładne, a co dopiero aktualne pocztówki. Na szczęście mama pojechała na Zamek i w sklepie z pamiątkami kupiła coś takiego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz