sobota, 7 lutego 2015

Perfect Match

Dwa dni temu po godzinie 23 otrzymałem telefon od osoby, która dzwoniła z polskiego nr, a która rozmawiała ze mną po angielsku - zastanawiające :D  Przekazała informację, iż rodzina z okolic Dallas chciałaby mnie zaprosić do siebie na rok czasu. Pierwszy match okazał się perfekcyjnym! :)

11 dni
3 rozmowy na skype
15 wysłanych maili

13 kwietnia, tydzień po Wielkanocy będę siedział w samolocie lecącym do Nowego Yorku, gdzie czeka mnie kilkudniowe szkolenie na Long Island. Na sam koniec, 17 kwietnia mam wylądować w Dallas-Fort Worth. Jest to największy port lotniczy świata, pod względem zajmowanej powierzchni. Nic dziwnego skoro jest tam 7 pasów startowych :)



Dlaczego ta rodzina?

1. Natychmiast nawiązali kontakt mailowy.
2. Szybko odpisywali na wysyłane maile i chętnie służą pomocą.
3. Zaakceptowali moją znajomość angielskiego oraz zapewnili, że wkrótce będę płynnie mówił po amerykańsku :]
4. Wszystko co najważniejsze w promieniu 5 mil: kościół, szkoła, sklepy, miejsca rekreacyjne itd.


Obawy?

1. Język -  jestem odważny więc powinno być dobrze :P
2. W międzyczasie okazało się, że host mama jest w bliźniaczej ciąży (surprise :) Na szczęście przed wylotem zdobędę dodatkowe doświadczenie opiekując się 4 miesięcznym bratankiem.
3. Schedule Więcej w kolejnym poście
4. Czy to odpowiednia rodzina dla mnie?


Plus, a może minus?

1. Host rodzina nigdy nie miała au pair. Dla mnie, jak i dla nich był to pierwszy nawiązany kontakt.
2. Rodzina nie planuje wakacji.
3. Lokalizacja - Przez okres wakacyjny jest bardzo gorąco 0_o  Klimatyzacja all time!



Minusy

1. Wynagrodzenie 195$/tydzień - minus około 10% tax.
2. Tylko raz w miesiącu wolny weekend :|


Podsumowanie

Przez cały czas trwania match'u zdanie zmieniałem co kilka dni. Raz mi się podobało, raz nie. W każdym razie na miejscu mam:
  • samochód i opłacone paliwo dla podróży w najbliższej okolicy,
  • opłacony abonament i Samsung Galaxy S3,
  • do dyspozycji konto netflix - bardzo lubię oglądać filmy 
  • LTE

Przy okazji polecam blogi Izy i Sylwi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz