poniedziałek, 26 stycznia 2015

Match 1 (film)

Rodzina: małżeństwo z 6,5 letnią córką + kolejne dziecko w drodze :)
Miejsce: aglomeracja Dallas w Texasie


















Po sparowaniu konta otrzymałem e-mail, z krótkim przedstawieniem rodziny. Przyszła host mama zapytała, czy mógłbym wyjechać pod koniec kwietnia. Moja dyspozycyjność zaczyna się już w marcu. Odpisałem, że termin nie ma dla mnie znaczenia. Zależy mi tylko na znalezienie dobrej rodziny, u której czułbym się jak w domu. Zaproponowałem rozmowę przez skype. Czekam na odp.

PORADA jak zainteresować sobą rodzinę.

1. Ważne jest aby logować się na swoje konto jak najczęściej. Otóż jesteśmy wyświetlani rodzinom amerykańskim w kolejności daty ostatniego logowania. Dzisiaj zalogowałem się około 4 rano korzystając z tego, że w Stanach jest niedziela wieczór. Założyłem, że sporo rodzin przegląda w tym czasie aplikację przyszłych au pair. Jak widać opłaciło się i mam już swój pierwszy match :)

2. Oczywiście liczy się ciekawy film. Oto i mój:

2 komentarze:

  1. Ale masz piękny film! <3 jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Mam nadzieję, że ktoś znajdzie w nim inspiracje do stworzenia swojego filmiku :]

      Usuń